دیدی حسین آقا

My Love

نیش دوست از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است

یادته حسین آقا بهت چی گفتم

یادته گفتم عاطفه یه روز ازدواج میکنه و میره یادته !!!!

الانم عاطفه بهم خبر داد که با یه پسر عقد کرده!!!

من تو رو قسمت دادم به رفاقت 6 سالمون ولی تو منی که 6 سال مثل داداش بودیم رو به یه دختری که اگه یه سال عشق من بود تو فقط 3 روز باهاش صحبت می کردی ،ترجیح دادی (خاک بر سرت)

من هنوزم عاطفه رو دوس دارم

تو به من خیانت کردی منم یه روز تلافی میکنم

 

حالا تو موندی و من که دیگه نمیخوام ببینمت

ازت متنفرم



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت2:15---8 مرداد 1391
سلام


آخه مگه یه پسر باید اینجوری باشه


البته سوتفاهم نشه من قصد نصیحت ندارم فقط میخوام بگم


توی دنیا هم مرد هست هم نامرد... اینجوری نمیشه که اگه یه نفر بهت نارو زد بشینیو غمو غصه و ... از اینجور حرفا...





عاطفه عقد کرد خوب تو چرا بیخودی نشستی تو هم خودتو تغییر بده


این همه شرایط خوب


اینم بهت بگم اگه خواستی بشین به پای عاطفه زندگی رو باختی حالا تصمیم باخودت علی آقا...


تینا
ساعت2:12---8 مرداد 1391
سلام
آخه مگه یه پسر باید اینجوری باشه
البته سوتفاهم نشه من قصد نصیحت ندارم فقط میخوام بگم
توی دنیا هم مرد هست هم نامرد...
اینجوری نمیشه که اگه یه نفر بهت نارو زد بشینیو غمو غصه و ... از اینجور حرفا...
عاطفه عقد کرد خوب تو چرا بیخودی نشستی تو هم خودتو تغییر بده
این همه شرایط خوب
اینم بهت بگم اگه خواستی بشین به پای عاطفه زندگی رو باختی حالا تصمیم باخودت علی آقا...


davood
ساعت10:49---7 مرداد 1391
salam dadash khobi sharmande ta alan natonestam behet sar bezanam atefe che khanome khoshbakhtie ali joon??

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,ساعت14:30توسط Ali | |